tirsdag 20. september 2011

Klarer de virkelig å spise opp??

Jeg husker godt da jeg gikk på BiG at det titt og ofte hente at noen av jentene(som regel Ingrid og Silje) der tok for mye på tallerkenen og ikke klarte og spise opp. Det ble liksom min kampsak å få de til å ikke ta mer enn de klarte.. 
Men i tilfellet under så hadde det ikke vært noe vits å prøve en gang.. 3 jenter i starten av tenårene som har bestilt alle(!!) rettene som man kan få kjøpt på IKEA.. Jeg teller ti retter.
Vi fikk dessverre ikke sett om de klarte å spise opp, folk står nemlig over deg for å få en sitteplass så snart de ser du har spist opp.

 En annen ting jeg lurer på, er om kinesere faktisk er gule i huden. Min venn Daniel legger hvertfall inn en søknad om å representere røde kinesere. 
Stakkars mann som aldri sa han blei solbrent...
Så kan en jo spørre seg hvorfor man ikke bare flytter permanent til Hong Kong. Nok en fin lørdag på en liten øy, 28 grader i vannet og krystallklart vann..

Hører det regner litt hjemme ?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar